Personlig bilde

The Triple Crown (Stevner)

av MrOneTwo @, mandag 2. mars 2020, kl. 02:17 (27 dager siden) @ Øyvind F.

[image]

[image]

Første etappe tilbakelagt. Klok av skade var jeg helt klar på at jeg ikke skulle ha hotell på "stripa" ettersom jeg bare skal kræsje i Vegas en natt før jeg reiser videre... Og så havner jeg på Caecars Palace!!! At det går an å være så dum. Må søke mental hjelp.... 70 kg bagasje og 18 km med hotell. Leksa er lært. Neste gang skal det bookes fly direkte til Phoenix eller hotell godt utenfor fella. Stripa er slitsom...

I morgen tidlig bookes det shuttle som henter meg på hotellet. Den tar meg til stedet jeg har leid bobil. Det er et godt alternativ når man reiser alene. Leiebil og boende i samme enhet. 10 dager koster ca 6000 kr. Vi får se da den leveres, det kommer sikkert noe i tillegg. Bobilen er ikke så liten heller. Ca 10m. Det er ingen prisforskjell på stor eller liten. Det er først da man skal ha slide outs og slikt at det koster.

Raymond Hanson, Dave Gullo og jeg bor side om side på Ben Avery Shooting Facility. Lee Shaver bor på hotell. Det er ikke så mange fra andre land som er med. Så langt vet jeg bare om Cees fra Nederland og et par Kiwier. Jeg regner likevel med at jeg får grei beskjed om hva jeg gjør galt. Raymond har signet seg opp som makker under hele uka. Ikke helt sikker på om vi får ha makkere under US Nationals konkurransen, men i AZ Wins konkurransene spotter vi for hverandre. Det blir verst for han, og best for meg. Soleklart. Dave har med krutt og hetter til meg. Jeg har med Gammel Oppland til han.

Kulene mine ble forresten ikke konfiskert. Eller det vil si, jeg har ikke sjekket, men bagasjen er fortsatt like tung. Så det har nok gått greit.

Tar noen bilder fra bilturen nedover i morgen og poster her. Den tar antageligvis 5 timer eller noe slikt. Jeg stresser ikke. Må innom en del butikker på veien også.... Mat og slikt. Kanskje et par øl også...

Hei og hå

--
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

Hele tråden:

RSS på tråd