Personlig bilde

The Triple Crown (Stevner)

av MrOneTwo @, onsdag 11. mars 2020, kl. 03:07 (78 dager siden) @ jæger justnæs

Fin tur, og masse trivelige folk. Dog litt slitsomt med så mye skyting hver dag faktisk. Vi er på plass 0715 og stort sett ikke ferdige før ved 16 17 tida.

AZ Wins Worldshoot 1000 yds som er tre dager med tre skytinger på 1000 yds hver dag kan bli litt amputert da det er spådd regn den siste dagen. Som forøvrig er i morgen. På de 6 "relais" som vi har hatt har jeg ikke klart å gjøre det sånn veldig bra. Midt på treet. Men jeg fikk high score på den første skytinga i dag. 80 av 100 med 2 X. Det skytes ikke på den V Bull skiva vi er vandt til. Men en mindre som teller til ti. Bortsett fra en liten detalj. Det er ingen 5`r eller lavere. 6 er laveste score på skiva.

80 uten bom er det jeg er mest fornøyd med på hele turen. På de andre har jeg hatt to til tre bom stort sett hver gang. Dessuten så var jeg på nippet til å gi opp på første skytinga i dag. Måtte bruke 13 skudd for å komme på skiva. Og da tida går blir man litt anstrengt. En helvetes motvind som jeg ikke helt klarte å begripe meg på. Glad jeg ga det en sjanse til før jeg satte vekk rifla.

Trøsten er at Dave Gullo også sliter, og han skyter med sin kjære Sharps Borchart.

Håper flere vil gi hverfall 300m en sjanse i Norge. Det hadde vært gøy å ha et knippe med deltagere.

Lee Shaver kunne ikke komme hit ettersom han hadde altfor mye jobb å gjøre. Det er litt synd. For da hadde jeg kanskje fått en sniktitt på rifla han bygger til meg. En Ferriss long range munnlader. De er like fine som Salma Hayek.

Hei og hå fra Junaiten.....

--
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

Hele tråden:

RSS på tråd