Personlig bilde

Skogen Antikk (Ikke spesifisert)

av bosnes @, Volda, tirsdag 5. mai 2020, kl. 22:46 (90 dager siden) @ 427cab

Synes kanskje det var mykje unyansert kritikk av Skogen Antikk her. Om ein får uønska mailer er det vel berre å merke dei som "søppelpost"?

Personleg kan eg ergre meg mykje om forskjellige typar e-postar, men eg ergrar meg ikkje over epostar med tilbod om kjøp av antikke våpen... Kanskje er eg ikke interessert i kjøp, men eg synes det er interresant å sjå på objektet og gjere meg opp ei meining om prisnivå etc. Slik sett finn eg stor glede av mailene frå Skogen Antikk.

Eg har også ved fleire høve kjøpt våpen frå Gudvin Skogen. Har aldri vorte lurt, eller hatt noko å klage over. Snarare tvert i mot. Han har ved fleire høve skaffa meg ting som eg har vore på jakt etter på ein grei måte.

At nokon tek jobben med å importere antikke våpen og tilby oss som skyttarar/samlarar ser eg på som berre positivt!

Om tilbodsmailane frå Skogen Antikk er støytande/forstyrrande er det vel berre å merke dei som "søppelpost"?

Eg har kjøpt mange objekt frå Skogen Antikk. Og har berre positive erfaringar. Ved eit høve var det ikke samsvar med skildringa i annonsen, og objektet vart returnert utan problem.

Alt godt!

Mvh
Bjørnar Osnes

Hele tråden:

RSS på tråd