Personlig bilde

Winge og svartkruttimport 2 (Utstyr og tilbehør)

av reldor @, Moss, mandag 31. oktober 2005, kl. 19:06 (5069 dager siden)

Svartkrutt har ankommet Norge:-D :-D :-D :-D
Winge får krutt i butikken i morgen (tirsdag)

Richard

Personlig bilde

Winge og svartkruttimport 2

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, mandag 31. oktober 2005, kl. 20:05 (5069 dager siden) @ reldor

Gode nyheter! Nå får vi håpe tilgangen blir stabil. Til de som handler krutt i bergensområdet så er det kanskje av interesse av at jeg tidligere i dag snakket med Våpen Søilen. De var villige til å bestille krutt fra Winge. Jeg bestilte noen kagger til meg selv, og de skulle i tillegg ta inn litt ekstra. Når det kom inn vet jeg ikke, men det burde være på plass i løpet av noen uker. Jeg skal gi beskjed her på forumet når Bergen igjen har svartkrutt på plass.

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Personlig bilde

av jæger justnæs @, Kristiansand, mandag 31. oktober 2005, kl. 20:32 (5069 dager siden) @ Øyvind F.

Her i Kristiansandsdistriktet har jeg vært i kontakt med Kristiansand Børsemakerverksted, de gir tilbakemelding i morgen om ting vil gå i boks. Jeg vil stå på for at vi skal slippe å reise til Moss i tide og utide. Den som er tålmodig får... liggesår:sleeping:Og krutt, om vi er heldige...

--
Best når det smeller!

Personlig bilde

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, onsdag 2. november 2005, kl. 12:51 (5067 dager siden) @ jæger justnæs

Dårlige nyheter: Vi som ikke bor i nærheten av Moss og kan hente krutt selv får ikke krutt. Ingen transportselskaper ønsker å sende svartkrutt, og dersom det skal sendes så må det sendes alene i spesialtransport, noe som vil koste minimum 10 000 kr. For meg blir det en litt dyr kilopris.

Da ser det ut til at nok en sesong går i dass :sur:

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

RSS på tråd