Personlig bilde

Resultater fra VM 2014 i Granada (Stevner)

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, fredag 3. oktober 2014, kl. 06:03 (1631 dager siden)

VM i svartkruttskyting skytes denne uken i Granada i Spania. De norske skytterne ser ikke ut til å ha nådd helt opp enda. Sveriges Johan Karlsson ser ut til å ha fått en litt treg start til ham å være, men gull i Tanegashima original og bronse i Minié replika, i tillegg til mange fjerdeplasser, er sterke prestasjoner.

Resultatene finner dere her: http://www.tirolimpico.org/apps/displayFile/es/RFEDETO/public/pages/Results_wchMLAIC.cm...

Her er en video fra Balázs Németh fra den førsta dagen:

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Personlig bilde

Resultater fra VM 2014 i Granada

av jæger justnæs @, Kristiansand, fredag 3. oktober 2014, kl. 06:17 (1631 dager siden) @ Øyvind F.

Ser fram til at Balázs får redigert og lagt ut mer film, han pleier å være flink til å få med seg store og små hendelser :-)
Har fulgt med litt på listene, ja. Det norske laget i Magenta (Minie R.) havna på fjerdeplass, bare to poeng bak bronseplass på tirsdag. Sterk innsats, det var mange poeng ned til femteplassen.
Ønsker de norske skytterne lykke til på siste konkurransedag som er i dag!

Personlig bilde

av kjberg @, 1878 Hærland, lørdag 4. oktober 2014, kl. 08:17 (1630 dager siden) @ jæger justnæs

Gratulasjoner med bronse i Miq lag til Oddvar-Dag-Magne og Frank Sondre.
Flott levert gutter.
KJ.

Personlig bilde

av jæger justnæs @, Kristiansand, lørdag 4. oktober 2014, kl. 09:33 (1629 dager siden) @ kjberg

Ja, gratulerer med lagbronse i Hallikko(muskettlag replika)!
En 4. plass til Oddvar og 6. til Sondre i Miquelet R., Dagfinn med sterk 6. plass i Donald Malson R.og alle med tur på podiet for diplom. Det er gode greier, sånt lar seg høre :-)

Jeg fikk ikke med meg sist; Oddvars nye norgesrekord i Tanegashima O.(luntelås stående 50m) på 86 poeng, det er sterkt! 5 poeng mer enn den forrig av Petter på 81 poeng.

Det ble litt krøll for Sondre på 300m fordi det var litt lite frihøyde på tverrbjelkene fram til skivene så ganske mange skyttere (eller kuler) møtte veggen, so to speak.

Personlig bilde

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, søndag 5. oktober 2014, kl. 06:39 (1629 dager siden) @ jæger justnæs

Gratulerer med bronsen! Kanonbra skyting! :-D

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Personlig bilde

av Justme @, Hølen, Vestby, lørdag 11. oktober 2014, kl. 16:52 (1622 dager siden) @ Øyvind F.

Helt knall, gutter. stolt av å kjenne dere.
Treffes plutselig på banen for nye dyster.
Ribbefelten kansje?

Personlig bilde

av Oddvar, Disenå, søndag 12. oktober 2014, kl. 22:14 (1621 dager siden) @ Justme
redigert av Oddvar, søndag 12. oktober 2014, kl. 22:43

Takk takk for det folkens:-D

Vi er fornøyd med bronse laget, selv om målet var ett steg høyere.....Og 4 plass med laget i Minie var morro... 2 poeng fra bronsen
Min personlige innsats er jeg fornøyd med 92 i Miquelet og 85 i Tanegashima org. I Minie ble det 89, og det kan jeg ikke klage på og jeg fikk 93 i Kuchenreuter. Var uheldig der, hadde 5 kant tiere som dessverre ble stang ut, og kunne endt med 98 men men........
Resten av skytingen prater vi ikke om...hehe...slet med isjias :-(
Håper det er flere som kan bli med på neste tur ;-)

Etter mye snakk med folk blir EM/VM dette årene framover:

2015: Portugal
2016: Ungarn
2017: Spania
2018: Østerrike

Vi snakkes og sees folkens

Hilsen Oddvar:-D

RSS på tråd