Oppussing av M1855 Landmark (Kammerlader)

av Fagerstad @, Vestlandet, lørdag 17. mars 2018, kl. 17:57 (519 dager siden)

Eg har ein landmark som eg har tenkt å pusse heilt og bruke til skyting. No har eg fått alt metall av stokken, men fjørene til løpsbanda sit godt. Nokon som har ein ide om korleis eg får dei av utan å skade dei? Og i tillegg kanskje ein ide om passande beis (?) å bruke på stokken?

PS: det er eit samansett våpen så det har ikkje samleverdi ;-)

Oppussing av M1855 Landmark

av anvil, søndag 18. mars 2018, kl. 12:24 (519 dager siden) @ Fagerstad

[image]
Hei! Løpsbåndfjærer har en konisk pinne som går gjennom, eller nesten helt gjennom stokken. Min erfaring er at løpsbåndfjærer pleier å løsne ved brun av passende dor fra motsatt side. Men er fjæren rustet kan den sitte godt. Kan derfor være lurt å spraye på for eksempel 556, på begge sider, la det stå et par timer og så forsøke ned doren. Lykke til!

av Fagerstad @, Vestlandet, søndag 18. mars 2018, kl. 15:41 (518 dager siden) @ anvil

Tusen takk for svar. Eg fekk dei faktiskt lause for ein time sia etter mykje lirking. Det å bruke ein tynn dor hadde eg ikkje tenkt på, men det var ein god ide. Det skal eg hugse til neste gong! Neste trinn er å fjerne beis, prøve å fjerne hakk og så beise igjen

av Fagerstad @, Vestlandet, torsdag 22. mars 2018, kl. 15:11 (514 dager siden) @ anvil

[image]

Eg fekk tak i for fleire år sia originalt løpsband (børsa hadde eit dårleg nylaga) til prosjektet. Reimfestet er godt rusta. Nokon som har forslag til metode for å fjerne rusten? Ser anvil refererer til si fosforsyreblanding. Den er eg nyfiken på :-) Har fosforsyre. PS Trådtittel endra for å passe betre.

Personlig bilde

av G.Larson, torsdag 22. mars 2018, kl. 15:17 (514 dager siden) @ Fagerstad

Sats heller på elektrolyse. Mer skånsomt for metallet.

--
Ståle B.

av Fagerstad @, Vestlandet, torsdag 22. mars 2018, kl. 15:26 (514 dager siden) @ G.Larson

Takk for det! Har du ein link til metoden for oss med mange tommeltottar? Sjølv om eg faktisk jobbar i elektrolyseindustri :-D

Personlig bilde

av G.Larson, torsdag 22. mars 2018, kl. 15:44 (514 dager siden) @ Fagerstad

Elektrolyse

--
Ståle B.

av Fagerstad @, Vestlandet, fredag 23. mars 2018, kl. 08:02 (514 dager siden) @ G.Larson

Eit lite problem. Eg trur eg slit med å fjerne messingbandet frå jerndelane. Da fryktar eg at messingen ikkje vil like elektrolyseprosessen? Nokon som har kunnskap om dette...?

Personlig bilde

av jæger justnæs @, Kristiansand, fredag 23. mars 2018, kl. 09:16 (514 dager siden) @ Fagerstad

Jeg ville prøvd med parafin/lampeolje/diesel først og se om det kunne gi anledning til å få bevegelse i tingene. Utover det skrape løs rust med ei messinghylse eller liknende.

--
Best når det smeller!

av Fagerstad @, Vestlandet, fredag 23. mars 2018, kl. 09:22 (514 dager siden) @ jæger justnæs

Skal prøve det. I dag må eg kjøpe inn armeringsjern, balje og natriumkarbonat til elektrolyse :-) Men da må eg få av messingen først.

RSS på tråd