Personlig bilde

Jul (Ikke spesifisert)

av qualibra @, mandag 23. desember 2019, kl. 15:22 (99 dager siden)

Da har det gått enda et år.

Nå er je snart for gammal til alt som er, men jeg vil gjerne få ønske alle gamle og nye kjente her en riktig GOD JUL og et nytt og optimistisk år med denne koselige hobbyen .

GOD JUL alle samma !!!

Julehilsen fra

Eldar

--
qualibra

Personlig bilde

Jul

av Roy-Terje Kjoberg @, Sogn og Fjordane, mandag 23. desember 2019, kl. 17:12 (99 dager siden) @ qualibra

Ønsker alle svartekruttere en riktig god jul og mange takk for gode innspill på forumet.

Roy- Terje

Personlig bilde

Jul

av kjberg @, 1878 Hærland, mandag 23. desember 2019, kl. 21:00 (99 dager siden) @ Roy-Terje Kjoberg

En riktig God Jul og ett Godt Nytt år ønskes til alle her inne.
Med hilsen oss i Eidsberg Flint & Perkusjon.

Jul

av sigbbred @, Nordmøre, mandag 23. desember 2019, kl. 21:48 (99 dager siden) @ kjberg

Da har jeg tatt ansvar for julepynten:ok: [image]

God jul!

Jul

av Huntdoc, tirsdag 24. desember 2019, kl. 15:02 (98 dager siden) @ sigbbred

Ser ut til at nisser og sopp er klare for utskyting.Du har vel utstyrt nissene med fallskjerm?Det er jo så "in"hos de bemidlede,Ha en fin jul og ett godt nyttår til deg og likesinnede.Jan

Personlig bilde

Jul

av jæger justnæs @, Kristiansand, tirsdag 24. desember 2019, kl. 15:07 (98 dager siden) @ Huntdoc

God jul, alle svovelnisser :-)

--
Best når det smeller!

Jul

av Harald @, Rørvik, tirsdag 24. desember 2019, kl. 15:46 (98 dager siden) @ jæger justnæs

Sånn, da er alle ville vetter jaget fra gården med salutt. Gardvoren ønsker alle svartkruttvenner ei riktig fredelig jul! Hilsen Harald
[image]

Jul

av festus @, mandag 23. desember 2019, kl. 22:26 (99 dager siden) @ qualibra

God jul, alle sammen! :-)

--
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Personlig bilde

Jul

av krutnarr ⌂, Søgne, mandag 23. desember 2019, kl. 23:40 (99 dager siden) @ festus

God jul til dere alle :-)

--
Besøk meg på www.krutnarr.no
Mail meg på: krutnarr@krutnarr.no

Personlig bilde

Jul

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, tirsdag 24. desember 2019, kl. 00:03 (99 dager siden) @ krutnarr

God Jul, alle sammen. :-)

Personlig bilde

Jul

av Bjarte E. @, Bergen, tirsdag 24. desember 2019, kl. 02:06 (98 dager siden) @ Orion

Riktig god Jul alle sammen

--
Gøy med alt som smeller
Bjarte E.

Personlig bilde

Jul

av Mr. Pitt @, Minnesund, tirsdag 24. desember 2019, kl. 12:19 (98 dager siden) @ Bjarte E.

God jul fra Mr. Pitt.

[image]

--
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

Personlig bilde

Jul

av laffa @, Ålesund, tirsdag 24. desember 2019, kl. 18:06 (98 dager siden) @ Mr. Pitt

God Jul!

laffa

Personlig bilde

Jul

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, tirsdag 24. desember 2019, kl. 22:03 (98 dager siden) @ laffa

God jul til alle! Noen av oss har tradisjoen tro måttet jobbe i kveld også.

[image]

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Jul

av magne fjøsne @, tirsdag 24. desember 2019, kl. 23:34 (98 dager siden) @ qualibra

[image]

Gledelig jul fra Vågå

RSS på tråd