Pistonger til Remington

Started by festus, 10. August 2013 kl. 8:26:18

Previous topic - Next topic

festus

Hei, jeg trenger nye pistonger (nipler) til en original Remington NMA, men Dixie har dem ikke inne. Vet noen om andre forhandlere som har slike, med det originale gjengesnittet? Har noen erfaringer med om Dixie pleier å få nye forsyninger kjapt, eller kan det drøye?
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

festus

Takker og bukker! Trodde ikke Track hadde revolverdeler, men der kan man se hvor feil man kan ta... :-D
- Rudyard Kipling

festus

I dag kom pistongene i postkassa, men jeg måtte flire litt da jeg pakket dem ut. I annonsen står det at de er "ideal for restoration" og de er da også nydelig maskinert og identiske med originalene på alle vis- bortsett fra ett: På hver eneste en er det gravert inn "COLT" på siden... :-D Nå plager det egentlig ikke meg, og de gled rett inn, så nå er det endelig klart for tur på banen!
- Rudyard Kipling

ok72

Vanskelig og finne gode pistonger til original Remington og colt army, Dixie sine kan jeg ikke anbefale koster bare 3,5usd og det er 3,5usd for mye. Som G.Larsons link er track meget bra. Men det finnes å få beryllium i 225-32 og de er ca 1mm lenger en de på track, hos angelholm skytteservice http://www.skytteservice.se/ , sender uten problem over grensa, de har også alt man kan drømme om av originaldeler i roteskuffa. koster 110skr stykkog det er de verdt+står ikke colt på siden;-)
If not you then who, if not now then when.