Småendringer - nytt marked

Started by Øyvind F., 31. January 2007 kl. 16:39:12

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Jeg har gjort noen småendringer på svartkrutt.net i det siste.

1. På forsiden har jeg skiftet fra «Siste forumtråder> til «Siste foruminnlegg> i oversikten øverst til høyre. Det vil si at tråder med nyeste svar nå til en hver tid ligger øverst i oversikten på forsiden. Før var det nyeste tråd som til enhver tid lå øverst. Er det ønskelig at det skal være slik, eller var det bedre slik det var før?

2. Markedet har fått seg en oppfriskning. En del småbugs er most i koden som ligger bak slik at markedet i framtiden forhåpentligvis blir mer stabilt. Linkene til hver enkelt annonse på forsiden er nå klikkbar, og det vises ti annonser i stedet for fem.

Jeg har også planlagt å legge til rette for bildeopplasting på markedet med det første.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Da har jeg fikset enda mer på markedet. Endringene er:

- Mulighet til å laste opp bilder på svartkrutt.net-server (png, png eller gif)
- Bilder gjøre mindre automagisk, men kan forstørres når de klikkes på.
- Dersom e-post eller telefon ikke fylles inn vises det ikke en tom overskrift i annonsen.
- Du velger nå annonsekategori fra en nedtrekksliste, og kategoriene er Selges, Kjøpes eller Byttes.
- Ny "Legg til annonse"-side.

Bildeopplasteren er ikke testet så veldig mye, så det kan være noen bugs. Blant annet oppfører den seg ikke helt bra med Mac. Vennligst gi meg beskjed dersom dere merker at noe er rart.

Dere som har annonser på markedet uten bilder kan også redigere annonsene og legge til bilder. Annonser med bilder selger mye bedre enn annonser uten.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.