Svartkrutt-chat

Started by Øyvind F., 23. August 2005 kl. 15:52:20

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Jeg har nå laget en chatside som skal være relativt enkel i bruk. Følg linken,  skriv inn et kallenavn og trykk OK. Erfaringsmessig er det lite aktivitet på chat-sider som har springer ut av diskusjonsforum dersom det ikke avtales faste tider der folk kan treffes, men det er verdt et forsøk.

Du trenger ikke registrere deg for å bruke chatten.

Følg linken: http://www.svartkrutt.net/chat2/
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

jæger justnæs

Har prøvd, godt fornøyd. Anbefales!:data:
Best når det smeller!

Øyvind F.

Jeg har erstattet den gamle chat-siden med en flunkende ny. Stort sett alt er forandret, og den nye siden har mange flere muligheter enn den gamle, blant annet mulighet for å formatere tekst med farger, kursiv, fet og understreket. Ikke det at den andre ikke fungerte bra, men forandring fryder. En annen forandring er at brukernavnene på de som er pålogget chatten vises på forsiden av svartkrutt.net. På forsiden vises ikke Æ, Ø og Å korrekt ennå, men jeg jobber med saken.

Nå ser chatten slik ut:

Eventuelt kan den forandres til slik skjermbildet nedenfor viser. Hyl ut dersom dere har noen preferanser:

For de som var innom den gamle chatten så husker dere denne versjonen:

Øyvind F. - forum admin

Øyvind F.

Grunnet tekniske problemer er den nye chatten kastet på huet ut, og er midlertidig erstattet med den gamle.

Det viste seg at en del av brukerne ble kastet ut med jevne mellomrom. Den nye versjonen er tilbake så snart den er stabil nok til å fungere.

Det er mulig dere må trykke «Oppdater> eller «Refresh> få forsiden av svartkrutt.net for å kunne logge inn på nytt.

:data:
Øyvind F. - forum admin