Personlig bilde

Rogers & Spencer, en drøm blir virkelighet (Håndvåpen)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, lørdag 16. juli 2016, kl. 19:41 (555 dager siden) @ jæger justnæs
redigert av jrr50, lørdag 16. juli 2016, kl. 20:03

Lykke til med forsiktet og alt sammen gleder meg til og se resultatet.:-)

Arbeids tegning ,har du vel til den ,Jæger Justnæs .
eller du har gjerne funnet deg en på nettet eller så finner du iallefall det det på hjemme siden min ,
som er oppe og går .
Domene navnet mitt er : JRR-50 , (". www.jrr-50.com " her er den :-) ) selv om siden er langt fra så oppdatert som jeg skulle ha gjort den ,det er rett og slett ikke blitt tid til det,dessverre .
Men det ligger en 16 -17detaljerte arbeidstegninger over mange forskjellige revolvere : colt div modeller,,både perk og konvertert,s&w ,Remington ,også perk og patron/konvertert ,Starr både singel og double action ,R&S ,m.m ,på hjemme siden min
,under :
Finner dem under siste kolonne "mer" side innholdsfortegnelsen ,like under over skrift og det siste (nr.2 )fotoalbumet,
Disse skal flyttes over til siden som heter " arbeidstegninger revolver " men er ikke blitt gjort, men iallefall på fotoalbum nr 2 er siste tegning på siden en detaljert ,deletgning for ,R&S 44"

Fritt frem for og gå inn og lese kikke og kopiere for dem som vil.:-) :-) :-)

Men som sagt den gamle hjemmesiden, jeg hadde tidligere ble slettet ved en feil,
og da mistet jeg oppsettet ,og det falt ut flere tusen bilder, men har dem lagret hjemme,
så siden jeg ikke har annet enn iPad nå for tiden ,får jeg ikke brukt Adobe reader og legge dem inn på hjemmesiden igjen
,siden ipaden ikke er kompatibel med adobe
,dermed får jeg bare lastet et og et bilde ,må visst ha Adobe for og laste flere om gangen ,,får det iallefall ikke til uten.
dermed trenger jeg minst en hel kveld og laste alle de gamle bildene tilbake fra mitt private fotoalbum,og over på hjemmesiden der de skulle vert ,men er på saken i nærmeste fremtid.
Ha tålmodighet så kommer resten av bildene og videosnutter og div av både gamle og nye ,prosjekter og mere til:-)

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd